مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 21:002021-06-14سياسي

از هر فرصتی برای توسعه محلات استفاده کردیم/ به عهد با مردم پای بندیم


نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: در شورای شهر پنجم از هر فرصتی برای توسعه محلات وحل مسائل محله ای استفاده کردیم.

- نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: در شورای شهر پنجم از هر فرصتی برای توسعه محلات وحل مسائل محله ای استفاده کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام فخاری در همایش انتخاباتی تعدادی از نامزدهای لیست جمهور که در محله جیحون برگزار شد، گفت: لیست جمهور یعنی لیست مردم شهرتهران.

تهرانی که نه فقط برای ثروتمندان و حلقه های خاص قدرت بلکه شهری برای همه مردم است.

وی با بیان اینکه در شورای پنجم بنا به عهدی که با مردم داشتیم، برای پس گرفتن املاک شهر تلاشمان را کردیم، گفت: سه هزار ملک متعلق به شهرداری را تعیین تکلیف کردیم و این املاک برای منافع عمومی و برای مردم پس گرفته شد.

فخاری با بیان اینکه در شورای شهر پنجم برای توسعه محلات و حل مسائل محله ای از هر فرصتی استفاده شد، گفت: تمام اعضای شورای پنجم از هر فرصتی برای پیگیری حقوق و مطالبات مردم استفاده کردند.

تهران مشکلات زیادی دارد و حالا نیاز به تداوم راه است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم در این دوره پنجم مدیریت شهری چیزی از املاک نجومی نشنیدند و دست اندازی به اموال و املاک خود را ندیدند، تصریح کرد: ما در شورای شهر تهران امانت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر فرصتی برای توسعه محلات استفاده کردیم/ به عهد با مردم پای بندیم

از هر فرصتی برای توسعه محلات استفاده کردیم/ به عهد با مردم پای بندیم