مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 18:252021-06-14سياسي

خواب غلط دشمن با مشارکت مردم در انتخابات محقق نمی شود


معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه خواب غلط دشمن با مشارکت مردم محقق نمی شود، گفت: انتخابات اوج تجلی حضور مردم و کاهش تهدیدات دشمنان است.

- ، حبیب الله خجسته پور شامگاه دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با حضور معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل، نقشه راهی مشخص برای دستگاه های اجرایی استان در راستای مصون سازی مجموعه های خود از خطرات احتمالی است، ابراز داشت: در طرح جامع پدافند غیرعامل استان، نقاط آسیب پذیر احصا شده و راهکارهای لازم برای مصون سازی از خطرات احتمالی برای هر مورد اتخاذشده است.

وی ضمن بیان اینکه ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی نیز از دیگر اهداف این طرح است، افزود: این طرح یک فایل قابل ویرایش است و با توجه به اینکه اماکن و تأسیسات و همچنین نوع و میزان خطرات احتمالی، به روز شده و تغییر می کنند، این طرح نیز باید در زمان موردنیاز ویرایش شود.

لزوم احصا خطرات احتمالی جدید در استان سمنان معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه همواره می بایست خطرهای جدید احصا شده و در اولویت قرار گیرند، ابراز داشت: دستگاه های اجرایی استان باید حساسیت ویژه ای در این خصوص داشته باشند و راهکارهای موجود در طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب غلط دشمن با مشارکت مردم در انتخابات محقق نمی شود

خواب غلط دشمن با مشارکت مردم در انتخابات محقق نمی شود