مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-14سياسي

احداث کارخانه چایسازی نیاز چایکاران سیاهمزگی است


نماینده ولی فقیه در گیلان، به وجود باغ های چای در منطقه سیاهمزگی شهرستان شفت اشاره کرد و افزود: احداث کارخانه چایسازی نیاز مردم منطقه است و از مسئولان مربوطه می خواهیم این کارخانه را به سامان برسانند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، به وجود باغ های چای در منطقه سیاهمزگی شهرستان شفت اشاره کرد و افزود: احداث کارخانه چایسازی نیاز مردم منطقه است و از مسئولان مربوطه می خواهیم این کارخانه را به سامان برسانند.

آیت الله رسول فلاحتی در حاشیه بازدید از روستای توسه سیاهمزگی شهرستان شفت در جمع مردم این روستا، اظهار کرد: از گذشته، مردم منطقه سیاهمزگی وفادار به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده اند.

وی بیکاری را از مشکلات منطقه کم برخوردار سیاهمزگی شهرستان شفت عنوان کرد و افزود: مدیران و نیروهایی که درد مردم را می دانند باید مجاهدانه وارد میدان شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در نظام اسلامی انجام امور باید برای رضای خدا باشد، تصریح کرد: اگر در نظام اسلامی انجام کارها برای رضای مسئول باشد، خیانت است.

آیت الله فلاحتی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 28 خردادماه جاری اشاره کرد و گفت: ملت ایران برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پای صندوق های رای حضور یافته و با این عمل دل پیامبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه چایسازی نیاز چایکاران سیاهمزگی است

احداث کارخانه چایسازی نیاز چایکاران سیاهمزگی است