مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-14سياسي

تمام تبلیغات دشمنان بر بی اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمام تبلیغات دشمنان بر بی اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات 28 خردادماه متمرکز شده است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمام تبلیغات دشمنان بر بی اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات 28 خردادماه متمرکز شده است.

محمود ثمینی در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت نظارت، شورای تأمین و ستاد انتخابات شهرستان های دورود و ازنا که امروز 24 خردادماه برگزار شد، اظهار کرد: شورای تأمین از ارکان مهم نظم و امنیت انتخابات است.

وی با بیان اینکه وظایف شهروندی در بحث انتخابات کاملاً تعریف شده است و مردم با حقوق قانونی خود آشنا هستند، تصریح کرد: آشنایی مردم با مطالبات خود، برگزاری انتخابات را تسهیل خواهد کرد.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه بنیان نظام انقلاب اسلامی ایران بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش های استکبار جهانی برای نفوذ در این مملکت از ابتدا تاکنون بی نتیجه مانده است.

ثمینی اضافه کرد: در انتخابات برگزار شده طی دوران بیش از چهل ساله انقلاب، تلاش های دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات با پاسخ دندان شکن مردم روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تبلیغات دشمنان بر بی اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات است

تمام تبلیغات دشمنان بر بی اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات است