مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-14سياسي

انتخابات مظهر نقش آفرینی مردم در حاکمیت است


رییس جامعه المصطفی بابیان اینکه انتخابات مظهر مشارکت و نقش آفرینی مردم در حاکمیت است، گفت: مردم سالاری دینی، که جلوه گر حضور اخلاق و معنویت در جوهره حکومت، - ایسنا/قم رییس جامعه المصطفی بابیان اینکه انتخابات مظهر مشارکت و نقش آفرینی مردم در حاکمیت است، گفت: مردم سالاری دینی، که جلوه گر حضور اخلاق و معنویت در جوهره حکومت، در کنار نقش آفرینی مردم در حاکمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ظهر امروز در جمع کارکنان جامعهالمصطفی اظهار داشت: حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات مسئولیت جامعه اسلامی در برابر این نعمت الهی است.

وی افزود: امروز انتخابات در کشورهای مختلف صورت می پذیرد، ولی جایگاه و اهمیتی که امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی پیداکرده، سبب شده است در چنین صحنه هایی، چشمان دوست و دشمن به سوی ایران اسلامی خیره شود.

رییس جامعه المصطفی بابیان اینکه کمک به تقویت بنیان های نظام اسلامی و مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه اسلامی از وظایف هر انسان مؤمنی است، بیان کرد: مسلمان حقیقی نمی تواند به مصالح جامعه اسلامی بی اعتنا باشد؛ بنابراین در وجوب اصل حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت جامعه اسلامی شکی نیست.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: اراده و قدرت تغییر و تحول، ازجمله ویژگی های مهم برای انتخاب فرد اصلح است، ساده ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مظهر نقش آفرینی مردم در حاکمیت است

انتخابات مظهر نقش آفرینی مردم در حاکمیت است