مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-14اقتصادي

صنعت ابریشم نمادی از هویت اصیل گیلان


صنعت ابریشم نمادی از هویت اصیل گیلان است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان صمت گیلان گفت: صنعت ابریشم نمادی از هویت اصیل گیلان است.

فرهاد دلق پوش در نشست بررسی و ارزیابی تعهدات مالی شرکت صنایع ابریشم گیلان که به منظور تسهیل فرآیند راه اندازی مجدد این واحد تولیدی برگزار شد، گفت: صنعت ابریشم نمادی از هویت اصیل گیلان است عزم جدی و همگانی مسئولین ارشد استان در جهت احیا و رونق بخشی مجدد به این محصول ارزشمند و استراتژیک استان وجود دارد.

وی افزود: حرکت در جهت ارتقا و تعالی صنایع بومی استان که در تاریخ و هویت این سرزمین نقش داشته و متناسب با اقلیم منطقه است را به عنوان یک جریان امیدبخش، جزو اولویت های اصلی سازمان صنعت دانست.

دلق پوش ضمن ارائه خلاصه ای از اقدامات و جلسات متعدد برگزار شده، تصریح کرد: تاکنون با هدف ساماندهی وضعیت شرکت صنایع ابریشم صومعه سرا، خوشبختانه با حمایت جدی دستگاه قضایی و سایر دستگاه های نظارتی تا حدود زیادی شرکت از نظر حقوقی تعیین تکلیف شده است.

وی در ادامه به رسالت دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید استان و سایر کارگروه های قانونی مرتبط با حوزه تولید در حفظ و صیانت از ظرفیت های تولیدی و صنعتی استان اشاره نمود و تاکید کرد: موفقیت در این مسیر نیازمند همت و هم افزایی کلیه دستگاههای مرتبط بوده و برون رفت از چالش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت ابریشم نمادی از هویت اصیل گیلان

صنعت ابریشم نمادی از هویت اصیل گیلان