مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-14سياسي

گام محکم شهرداری آمل برای بهبود سیمای شهری، کاهش قطع درخت و پایداری برق شهری


شهرداری آمل با امضای تفاهم نامه ای با شرکت توزیع نیروی برق مازندران برای جایگزینی سیم های فشار ضعیف و بدون عایق هوایی با کابل های خودنگهدار عایق دار برای پایداری بیشتر برق منازل شهروندان همکاری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری آمل، آیین تفاهم نامه جایگزینی 20 کیلومتر کابل فشار ضعیف به کابل خودنگهدار عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهری برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر آمل در این مراسم اظهار کرد: این تفاهم نامه برای زمانی که مردم از مشکلات برق رنج می برند حرکت ارزشمندی است و این اتفاق مهم بین شرکت توزیع برق استان مازندران، شهرداری و شورا شهر آمل است.

خسرو ابراهیم زاده افزود: هرس سالانه درختان حواشی زیادی برای شهرداری به همراه دارد که این خدمت مشترک موجب افزایش رضایت مندی شهروندان می شود.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مسؤولان و کارکنان شهرداری از شورای آینده شهر آمل خواست تا ادامه دهنده این تعامل و خدمت برای شهروندان باشند.

  شهردار آمل در این نشست با اشاره به حمایت های فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر درباره انعقاد تفاهم نامه، اظهار کرد: حفظ درختان شهر از مزایای ارزشمند این طرح است و با توجه به توسعه سریع مناطق شهری، کاهش حریم ها و نیاز به حفظ مبلمان شهری، کاهش مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام محکم شهرداری آمل برای بهبود سیمای شهری، کاهش قطع درخت و پایداری برق شهری

گام محکم شهرداری آمل برای بهبود سیمای شهری، کاهش قطع درخت و پایداری برق شهری