مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-14سياسي

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ناجی وضع موجود


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این که قهر با صندوق راه حل مشکلات کشور نیست، گفت: تغییر، تحول و دگرگونی می تواند ما را از این وضعیت نجات دهد و این تحول تنها با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح میسر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، سردار مجتبی فدا شامگاه دوشنبه در جمع بسیجیان شهرستان دهاقان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: امام صادق(ع) می فرمایند خداوند حرمی دارد و حرم خدا کعبه است، حرم پیامبر اکرم(ص) مسجدالنبی و حرم امام علی(ع) در کوفه و  حرم اهل بیت(ع) هم  حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در قم است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این که ولایت مداری مهم ترین ویژگی  حضرت فاطمه معصومه(س) بود، ادامه داد: ایشان به دلیل دارا بودن این ویژگی از مدینه به خراسان عزیمت کردند تا در کنار امام رضا(ع) باشند.

وی با اشاره به گذشت 43 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران افزود: در شرایط و زمان های مختلف هر روز با یک توطئه از سوی دشمن مواجه بودیم، دشمن شبانه روز از طرق مختلف سعی بر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

فدا با اشاره به دلیل دشمنی های دشمنان نظام بیان کرد: آمریکایی ها هیمنه و عزت و اعتبار خود را از دست داده اند و توان مقابله با ایران را ندارند و جمهوری اسلامی هر روز در حال گسترش با سرعت بسیار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ناجی وضع موجود

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ناجی وضع موجود