مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-14سياسي

لغو مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری اظهار کرد: مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری متین سفر بنا به درخواست مدیر این دفتر، لغو شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: این دفتر موظف است ضمن جمع آوری تابلو سر درب، علائم و هرگونه نشان از فعالیت درزمینهٔ فعالیت های مندرج در بند ب ماده یک آیین نامه مربوط به نظارت بر تأسیسات گردشگری خودداری کند.

وی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر گردشگری باعث خسارت زیادی به تأسیسات گردشگری شده و برخی از تأسیسات گردشگری از روی ناچاری فعالیت در این حوزه را تعطیل می کنند و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری متین سفر مشهد اولین شرکتی است که از این اداره کل تقاضای لغو مجوز کرده و با درخواست مدیرعامل آن شرکت موافقت شده است.

بیدخوری تأکید کرد: امیدواریم با تسریع روند واکسینه شدن مردم و کاهش شیوع ابتلا به این بیماری و شروع سفرهای خارجیان به استان و شهر مشهد شاهد  رشد و رونق دوباره گردشگری در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد

لغو مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد