مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:102021-06-14ورزشي

آیا اسکوچیچ در بازی با عراق، به نیمار استقلالی ها بازی می دهد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی قایدی بازیکن ریز نقش و تکنیکی تیم ملی حدود 30 دقیقه مقابل کامبوج در زمین حضور داشت اما در همین مدت، - جادوی مهدی قایدی مقابل کامبوج، باعث شد تا بسیاری او را یکی از شانسهای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی مقابل عراق بدانند اما به نظر می رسد که قایدی همچنان روی نیمکت بنشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی قایدی بازیکن ریز نقش و تکنیکی تیم ملی حدود 30 دقیقه مقابل کامبوج در زمین حضور داشت اما در همین مدت، هم پاس گل داد، هم برای تیم ملی پنالتی گرفت و هم دومین گل ملی اش را به ثمر رساند.

تک تک حرکات قایدی در زمین، شبیه به یک جادوگر به نظر می رسید.

مدت ها بود، هیچ بازیکنی در پیراهن تیم ملی آنقدر هیجان انگیز ظاهر نشده بود.

البته که حریف، تیم بزرگ و سرسختی نبود اما قایدی نشان داد که چه قابلیت هایی دارد و می تواند هر لحظه برای هر حریفی خطرناک باشد.

حالا پس از این نمایش درخشان از سوی قایدی بسیاری معتقد هستند قایدی یکی از بازیکنانی است که می تواند در بازی مقابل عراق به روند نتیجه گیری تیم ملی کمک کند، هر چند انتخاب دراگان اسکوچیچ برای خط حمله تیم ملی زوج سردار آزمون و مهدی طارمی است و این مربی کروات مثل بازی حساس با بحرین از زوج اصلی خط حمله تیم ملی استفاده خواهد کرد اما مطمئنا اگر کار تیم مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اسکوچیچ در بازی با عراق، به نیمار استقلالی ها بازی می دهد؟

آیا اسکوچیچ در بازی با عراق، به نیمار استقلالی ها بازی می دهد؟