مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-14سياسي

شورای شهر تهران با این بدنه و ترکیب کمیسیون ها کارآیی ندارد


نامزد ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: شورای شهر تهران با این بدنه و ترکیب کمیسیون ها کارآیی ندارد و باید در ترکیبات آن تغییرات ایجاد کرد.

- در پاسخ به این سوال که هدف گذاری ها، برنامه ها و اولویت فعالیت های شما در دوره جدید شورا چیست؟ اظهار داشت: تخصص حرفه ای من کمیسیون معماری و شهرسازی است و یک سابقه 30 ساله در صدور جوازهای شهرداری و طراحی و نظارت و اجرا و ساخت دارم و با کلیه ضوابط و آیین نامه های شهرداری و فضای سبز و آتش نشانی مسلط هستم و اولین برنامه اجرای برنامه زمان بندی در صدور جوازها در سه مرحله صدور دستور نقشه، تهیه و تصویب نقشه معماری، و اخذ تاییدات نظام مهندس و تعیین تخلف توقف بی مورد در هر مرحله و امکان ارجاع به بازرسی می باشد، مرحله همزمان اضلاع دستور العملهای مربوط برج باغ ها، تغییرات در بسته های تشویقی بافت فرسوده، تهیه مشترک با وزارتخانه در دستورالعمل بلند مرتبه سازی و تعیین خط آسمان در کلیه بلوک های شهری با تاییدات امنیتی، و صدها مورد دیگر که در فرصت مقتضی اعلام می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که شهرداری ها هم اکنون با مشکل درآمد مواجه هستند، برنامه های شما برای ایجاد درآمد پایدار چیست؟ و چه برنامه ای برای حذف هزینه های غیر ضروری و اختصاص آن به اقدامات عام المنفعه برای برخورداری یکسان همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر تهران با این بدنه و ترکیب کمیسیون ها کارآیی ندارد

شورای شهر تهران با این بدنه و ترکیب کمیسیون ها کارآیی ندارد