مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-14فرهنگي

دختر فیلمساز قمی و افتخاری تاریخی در جشنواره «انیمافست زاگرب»


هیئت داوران سی ویکمین دوره جشنواره بین المللی «انیمافست زاگرب» جایزه بهترین فیلم تولید اول خود را به محبوبه کلایی فیلمساز قمی برای ساخت فیلم انیمیشن «دیوار چهارم» اهدا کرد.

- دختر فیلمساز قمی و افتخاری تاریخی در جشنواره انیمافست زاگرب ایسنا/قم هیئت داوران سی ویکمین دوره جشنواره بین المللی انیمافست زاگرب جایزه بهترین فیلم تولید اول خود را به محبوبه کلایی فیلمساز قمی برای ساخت فیلم انیمیشن دیوار چهارم اهدا کرد.

مراسم اختتامیه جشنواره انیمافست زاگرب در زاگرب کرواسی برگزار شد و در این مراسم جایزه بهترین فیلم تولید اول موسوم به زلاتکو گرگیچ (Zlatko Grgić Award) به محبوبه کلایی تعلق گرفت.

برای نخستین بار است که انیمیشن ایران از این جشنواره مهم موفق به دریافت یک جایزه اصلی شده است و پیش از این تنها انیمیشن آقای گوزن موفق به دریافت تقدیرنامه از این فستیوال شده بود.

در بیانیه هیئت داوران جشنواره انیمافست آمده است که فیلم ایرانی دیوار چهارن ساخته محبوبه کلایی برای تکنیک تجربی ارزنده اش که بیننده را به درون ذهن قهرمان داستان برده و بر پویایی خانواده و اصلاح سیاست های اجتماعی تاکید دارد، به عنوان بهترین فیلم تولید اول در بخش موسوم به زلاتکو گرگیچ انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر فیلمساز قمی و افتخاری تاریخی در جشنواره «انیمافست زاگرب»

دختر فیلمساز قمی و افتخاری تاریخی در جشنواره «انیمافست زاگرب»