مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-14سياسي

هیچ کس پاسخگوی خالی شدن جیب مردم نیست


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه رویکرد نادرستی بر کشور حاکم شده که نتیجه ناکارآمدی و بی نظمی، تحمیل این مشکلات بر مردم بوده است، - ، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست کانون ملی اقوام و تشکل های قومی و جغرافیایی این جبهه در سخنانی با اشاره به مشکلات کشور، گفت: بنده معتقدم که 28 خرداد یک یوم الله دیگر و قرار است که اتفاق بزرگی در اثر تلاش ها و مجاهدت های شما عزیزان شکل گیرد.

وی افزود: امام خمینی و رهبر انقلاب همواره تأکید داشتند که مسئولین خادم و نوکر مردم هستند؛ قرار بود این قاعده باشد، اما متأسفانه حکمرانی غلط ایجاد شده که با ریشه های نظام سازگاری ندارد.

سروری در ادامه اظهار داشت: قرار بود در نظامی که براساس فرمایشات حضرت امام شکل گرفته است، نقش خدمت مردم، برای مردم پررنگ باشد که اکنون اینطور نیست، ما فکر می کنیم در 28 خرداد قرار است که این نظام برگردد و روی پاهای خود راه برود.

وی ادامه داد: متأسفانه روزهای سختی برمردم ما گذشته و شرایط کاملا ناهماهنگ با خواست و شأن ملت است؛ رویکرد نادرستی بر کشور حاکم شده که نتیجه ناکارآمدی و بی نظمی، تحمیل این مشکلات بر مردم بوده و در شرایطی که جیب مردم خالی و سفره شان کوچک شده، هیچکس هم پاسخگو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس پاسخگوی خالی شدن جیب مردم نیست

هیچ کس پاسخگوی خالی شدن جیب مردم نیست