مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-14سياسي

روند فعلی تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر در اسلامشهر قابل قبول نیست


روند فعلی تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر در اسلامشهر قابل قبول نیست.

- ، مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند فعلی تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی قابل قبول نیست، اظهار داشت: از تمامی نامزدها درخواست داریم تا ضمن پرهیز از بد اخلاقی در امر تبلیغات به دستورالعمل قانونی و ملاحظات اعلام شده در چاپ و نصب بنر، پوستر و بقیه موارد پایبند باشند.

وی افزود: اگر نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان قوانین را رعایت نکنند کمیته امحاء مکلف است بر مبنای قانون اقدام لازم را داشته باشد.

رییس هیأت اجرایی با تاکید بر اینکه بنا نداریم شرایطی فراهم شود تا با نامزدها برخورد شود، گفت: در صورت تداوم تخلفات تبلیغاتی توسط برخی نامزدها جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت جهت اتخاذ تصمیم لازم برگزار می شود.

مرسلپور بیان داشت: داوطلبان انتخابات شوراها در پیشگیری از تخلف تبلیغاتی پیش قدم شوند و اعلام می کنیم که در صورت تداوم تخلفات تبلیغاتی جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت جهت اتخاذ تصمیم لازم برگزار می شود.

فرماندار اسلامشهر اظهار داشت: عملاً تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در زمان قانونی و مقرر از بیستم خرداد آغاز تا 26 خرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ این در حالی است که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند فعلی تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر در اسلامشهر قابل قبول نیست

روند فعلی تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر در اسلامشهر قابل قبول نیست