مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-14سياسي

تشکیل کمیته مستندسازی تخلفات انتخاباتی در فرمانداری های استان مرکزی


معاون اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: کمیته ای تحت عنوان کمیته مستندسازی در فرمانداری شهرستان ها تشکیل شده که تخلفات را مستندسازی و امحا کرده و به مرجع قضایی اعلام می کنند.

- ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: کمیته ای تحت عنوان کمیته مستندسازی در فرمانداری شهرستان ها تشکیل شده که تخلفات را مستندسازی و امحا کرده و به مرجع قضایی اعلام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی، محسن خیرمند سرپرست این معاونت عصر امروز اظهار کرد: دادگستری استان مرکزی به طور جدی با کاندیداهای متخلف برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نصب بنر در غیر محل ستاد و همچنین در ابعاد غیر مجاز تخلف است، گفت: به کسانی رای بدهید که از هم اکنون پاکیزگی مبلمان شهری و قانون پذیری در تبلیغات را رعایت می کنند.

خیرمند تاکید کرد: استفاده از القاب و عناوین کذب مانند دکتر و مهندس بدون مدرک رسمی جرم و موجب تعقیب قضایی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: در اجرای طرح برخورد با ستادهای تبلیغاتی که اقدام به نصب بنرهای غیرمجاز در سطح شهر کرده اند کمیته ای تحت عنوان کمیته مستندسازی در فرمانداری شهرستان ها تشکیل شده که تخلفات را مستندسازی و امحا کرده و به مرجع قضایی اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مستندسازی تخلفات انتخاباتی در فرمانداری های استان مرکزی

تشکیل کمیته مستندسازی تخلفات انتخاباتی در فرمانداری های استان مرکزی