مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:202021-06-14پزشكي

افزایش 6 برابری بودجه های نظام سلامت، سبب افزایش شاخص سلامت نشده است


افزایش شش برابری بودجه های نظام سلامت، به هیچ وجه سبب افزایش شاخص سلامت نشده و ما تغییری در وضع سلامت مردم با وجود افزایش بودجه سلامت نمی بینیم که علت آن هدررفتن این بودجه و عدم برنامه ریزی مناسب در این راستا است.

- ایسنا/همدان وزیر اسبق بهداشت بیان کرد: افزایش شش برابری بودجه های نظام سلامت، به هیچ وجه سبب افزایش شاخص سلامت نشده و ما تغییری در وضع سلامت مردم با وجود افزایش بودجه سلامت نمی بینیم که علت آن هدررفتن این بودجه و عدم برنامه ریزی مناسب در این راستا است.

دکتر مرضیه وحیددستجردی عصر دوشنبه 24 خردادماه در همایش خانواده و مدافعان سلامت در آرامگاه باباطاهر همدان، اظهار کرد: امروز ما در یک برهه بسیار حساس و عقبه تاریخی بزرگ در کشور قرار داریم و بر خلاف کشورهای بسیاری که دم از آزادی بیان و دموکراسی می زنند، به تعداد سنوات جمهوری اسلامی در طول این 42 سال، انتخابات داشتیم.

وحیددستجردی با بیان اینکه آزادی و دموکراسی در کشور ما نهادینه شده و کشور بر اساس مردم سالاری دینی اداره می شود، گفت: رأی مردم یکی از دو پایه مهم نظام جمهوری اسلامی است و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم، حق آنان است این در حالیست که رژیم پهلوی مردم را به پستوها رانده و مردم حق حضور در عرصه انتخابات و هدایت کشور را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 برابری بودجه های نظام سلامت، سبب افزایش شاخص سلامت نشده است

افزایش 6 برابری بودجه های نظام سلامت، سبب افزایش شاخص سلامت نشده است