مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:202021-06-14ورزشي

نامزدها برای پیروزی جبهه انقلاب دست واحد شوند


امروز تجربه تلخ سال 92 نباید تکرار شود نامزدها باید با خدای خود معامله کنند و در کنار یکدیگر دست واحد شوند تا نامزدی که تشخیص جبهه انقلاب است انتخاب شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی عصر امروز در اجتماع مردم قم در حمایت از جبهه انقلاب که در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد، با بیان اینکه امروز به رهبر و ملت خود افتخار و به اسلام تکیه می کنیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امانتی است که خود را میراث دار آن دانسته و تلاش می کنیم قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: بنده افتخار یک سال نوکری مردم قم در مجلس را داشتم و در این مدت تلاش کردم تا به خوبی به رسالت هایم عمل کنم هر چند خود را همچنان بدهکار به مردم قم می دانم و باید بیش از این زحمت می کشیدم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده یک بسیجی ساده هستم که در 42 سال اخیر تلاش کرده تا هر جا نیاز است در صحنه حضور یابم، و در عرصه انتخابات نیز برای احساس وظیفه حضور یافتم و لایق این همه ارادت مردم نیستم.

وی با بیان اینکه امروز رقابت میان دو جریان را در کشور مشاهده می کنیم، تصریح کرد: جریانی در مقام نظر خود را بی هویت می داند و به صراحت اعلام می کند که ما نیازمند هستیم که اقتصاد، فرهنگ و سیاست خود را در غرب درس آموزی کنیم و این جریان به جای شایسته سالاری به دنبال قبیله سالاری است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدها برای پیروزی جبهه انقلاب دست واحد شوند

نامزدها برای پیروزی جبهه انقلاب دست واحد شوند