مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-14سياسي

برای توسعهٔ هر استان باید از ظرفیت نخبگان همان استان استفاده کرد


کاندیدای سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر استان باید توسط مردم همان استان و نخبگان استانی اداره شود و معنایی ندارد زمانی که در استانی افراد نخبه و توانمند فراوانی وجود دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عبدالناصر همتی، کاندیدای سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگو با مردم قزوین که از طریق سیمای مرکز استان قزوین انجام شد، گفت: شرایط اقتصادی کشور در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و ادامهٔ این مسیر به ضرر کشور بوده و لازم است یک بازنگری اساسی در نحوهٔ ادارهٔ کشور صورت گیرد.

وی افزود: در دنیا سیاست در اختیار اقتصاد قرار دارد و مبنای طرح های اقتصادی بهبود زندگی مردم است، اما یکی از بزرگ ترین مشکلات کشور ما حاکم شدن سیاست بر اقتصاد است و بر همین اساس، مسائل اقتصادی تحت تأثیر دیدگاه های سیاسی قرار گرفته اند.

نامزد سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: بنده با توجه به سوابقی که دارم، بر تنگناها و شاخص های بین المللی اشراف داشته و با کمک مردم ریل گذاری کشور را تغییر خواهم داد، زیرا این آخرین فرصت برای اصلاح اقتصاد کشور است.

وی ابراز کرد: یکی از مشکلات جدی ما این است که یک راهبرد ملی جهت توسعهٔ استان ها متناسب با ویژگی های هر استان نداریم و لازم است کلکسیون مشکلات را از میان برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعهٔ هر استان باید از ظرفیت نخبگان همان استان استفاده کرد

برای توسعهٔ هر استان باید از ظرفیت نخبگان همان استان استفاده کرد