مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-14سياسي

لزوم اجرای دقیق طرح جامع پدافند غیرعامل در استان ها


معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: با اهتمامی که برای تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در استان ها صورت گرفت، به همان نسبت هم برای اجرای دقیق این طرح ارزشمند دقت نظر لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار مهدی رحیمی عصر امروز در دیدار با حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در استانداری سمنان اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل اقدام مثبتی است که امروز در استان سمنان رونمایی شد.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل افزود: تمام دستگاه های اجرایی استان سمنان در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل بکوشند.

وی بیان کرد: با اهتمامی که برای تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در استان ها صورت گرفت، به همان نسبت هم برای اجرای دقیق این طرح ارزشمند دقت نظر لازم است.

رحیمی تأکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در ارتباط با برنامه جامع پدافند غیرعامل شناخت کسب کنند و اصول اجرای این طرح مهم را فرا گیرند.

اهمیت پدافند غیرعامل تبیین شود حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این دیدار گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل یکی از طرح های ارزشمند و ابزار اجرایی بوده که ادارات و دستگاه های اجرایی و خدماتی باید نسبت به اجرای آن شناخت کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای دقیق طرح جامع پدافند غیرعامل در استان ها

لزوم اجرای دقیق طرح جامع پدافند غیرعامل در استان ها