مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-14سياسي

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد


مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 نقش تعیین کننده ای در سرنوشت سیاسی اجتماعی کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، سردار غلامرضا سلیمانی در نشست روشنگری مسوولان پایگاه ها، اقشار و نخبگان مریوان، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا را یکی از رویدادهای تاریخی کشور دانست و افزود: مردم نقش مهمی در انتخابات دارند و حضور حداکثری مردم در انتخابات و رای بالا به کاندیدای منتخب سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی یادآور شد: مردم با شرکت در انتخابات باید از حقوق خود دفاع کنند چرا که مشارکت پایین در انتخابات سبب اغواگری دشمن می شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت در انتخابات آزادند و هر فردی می تواند به کاندیدای مورد نظر خود رای دهد، گفت: مردم مریوان هر ساله در انتخابات پیشقراول بوده اند امید است امسال نیز در این عرصه در استان رکوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی ناآگاهانه در زمین دشمن بازی می کنند و کسانی هم به بیرون مرزها  توجه دارند، گفت: این افراد باید بدانند که آمریکا و اروپایی ها هیچ کدام از مسایل ملت ما و مسلمانان را حل نمی کنند.

  رییس بوده اند، اظهار کرد: تجزبه طلبی، تفرقه افکنی، تبلیغات فرهنگی، انزوای سیاسی و فشار اقتصادی از ترفندهای دشمنان بوده است اما این ترفندها موفق نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد