مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-14سياسي

سومین مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست کشور در خراسان رضوی راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت ملی پست از راه اندازی سومین مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست کشور در استان خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر در حاشیه آیین افتتاح اولین پارک تولید محتوای دیجیتال که امروز با حضور آذری جهرمی برگزار شد از راه اندازی مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست خراسان رضوی تا پایان تیرماه سال جاری خبر داد.

معاون وزیر ارتباطات بابیان اینکه تاکنون تعداد 2 مرکز هوشمند در تهران و اصفهان راه اندازی شده است، افزود: مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات خراسان رضوی تا پایان تیر افتتاح و مکانیزاسیون سه  مرکز دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه  مبادلات اینترنتی بخش زیادی از فعالیت پست کشور را شامل می شود، یادآور شد: هم اکنون 40 درصد از مرسولات پستی مربوط به خریدهای اینترنتی است.

سبحانی فر ابراز کرد: در شرایط کنونی خریدهای اینترنتی بخش قابل توجهی از ترافیک پستی کشور را به لحاظ حجمی تشکیل می دهد و بر این اساس ظرفیت ناوگان درون شهری پست به میزان 100 درصد و ناوگان برون شهری به میزان 30 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد400 دستگاه وانت و تعداد  40 دستگاه کامیون خریداری و همچنین از خطوط ریلی نیز برای ارسال امانات بهره برده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست کشور در خراسان رضوی راه اندازی می شود

سومین مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست کشور در خراسان رضوی راه اندازی می شود