مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-14اقتصادي

بازار کالاهای اساسی دچار سردرگمی است/ دولت در بازار دخالت نکند


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت فقط به جای اینکه نظارت و برنامه ریزی کند دنبال دخالت در بازار است، گفت: دخالت های دولت باعث سردرگمی بازار شده است.

- ، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی مستقیم با بخش خبری 20:30 با اشاره به تنظیم بازار کالاهای اساسی اظهار کرد: یکی از مشکلات بازار کالاهای اساسی این است که به دلیل تعدد دستگاه های مجری، تصمیم واحد گرفته نمی شود.

مهرعلیزاده گفت: از آنجایی که قیمت های متفاوت ارز برای مواد اولیه در نظر گرفتند، به همین دلیل یک سرگردانی در بازار ایجاد شده است.

امروز دلار 4200 تومانی یکی از مشکلات اصلی تولید کشورمان بوده است، یعنی بازار نمی تواند بر اساس یک مبنای درست و صحیح صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار برای ارائه مواد اولیه و همچنین کنترل و توزیع کالا است، گفت: وظیفه سازمان های مختلف یک بحث است اما بحث رانت و قیمت های مختلف برای واردات مواد اولیه و نهادهای اساسی برای کالاهای اساسی، مساله دیگر است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر می آید تنها راه آن این است که به جای تشکیل این همه ستادهای در کنار هم، یک واحد متشکل در یکی از وزارتخانه هایی که مسئولیت تولید و توزیع را برعهده دارند شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار کالاهای اساسی دچار سردرگمی است/ دولت در بازار دخالت نکند

بازار کالاهای اساسی دچار سردرگمی است/ دولت در بازار دخالت نکند