مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-14سياسي

سرلشکر موسوی: حضور نیروی دریایی ارتش در نیم کره غربی نقطه عطفی در این نیرو است


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه الحاق ناوشکن دنا جهش فوق العاده در توان رزمی نیروی دریایی ارتش، ایجاد می کند، گفت: حضور یگان های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نیم کره غربی بدون پهلوگیری در بندرها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید (ع) گفت: در پیشگاه خداوند بزرگ با تمام وجود خاضعانه و خاشعانه به همرزمی شما عزیزان نیروهای دریایی کشور افتخار می کنم و به خاطر همه تلاش هایتان به شما خدا قوت می گویم.

وی افزود: حضور یگان های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نیم کره غربی و 14 هزار کیلومتر آن طرف تر و بدون پهلوگیری در بندرها، یک نقطه عطفی در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از 15 سال پیش بمنظور حضور در آب های آزاد جهان، علاوه بر خلیج فارس، دریای عمان، اقیانوس هند، باب المندب، خلیج عدن و بخش شرقی دنیا را در نوردید و اکنون توانسته از دماغه امیدنیک بگذرد و در اقیانوس اطلس شمالی حضور یابد.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان با تمام قوت به دنبال اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت نیروی دریایی در شأن ملت ایران، با تمام توان، قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: حضور نیروی دریایی ارتش در نیم کره غربی نقطه عطفی در این نیرو است

سرلشکر موسوی: حضور نیروی دریایی ارتش در نیم کره غربی نقطه عطفی در این نیرو است