مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-14سياسي

دولت نیازمند یک خانه تکانی است/ عرصه دولت مرد خودش را می خواهد


سعید محمد با اشاره به اینکه دولت امروز نیازمند یک خانه تکانی است، گفت: عرصه دولت، عرصه میدان است و این میدان مرد می خواهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سعید محمد در تجمع حامیان آیت الله رییسی در شهرکرد با اشاره به وضع نامناسب معیشتی موجود، گفت: برخی با بی کفایتی خود عامل مشکلات امروز هستند و باید در این خصوص پاسخگو باشند.

فعال سیاسی ادامه داد: کسانی وضع کنونی را ایجاد کردند که از آرمان های خط امام (ره) فاصله گرفتند، مدیران خسته و پیری که نظام به آنان فرصت رشد داده و آنان را به قدرت رسانده ولی امروز برای مردم که ولی نعمتان نظام هستند مشکل ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: در این استان باید کارخانه های تبدیلی صنایع کشاورزی، گلخانه ها، صنایع کوچک، توسعه زیرساخت های استان، توسعه منابع طبیعی و جنگل ها از جمله مواردی است که باید از طرف دولت ها عملیاتی می شده ولی متاسفانه دولت نسبت به این موارد بی توجه بوده است.

محمد با اشاره به اینکه دولت امروز نیازمند یک خانه تکانی است، ادامه داد: تا معضل فساد دولتی حل نشود هیچ گره ای باز نمی شود، عرصه دولت عرصه میدان است و این میدان مرد می خواهد.

این فعال سیاسی با اشاره با دلزدگی مردم نسبت به کارگزاران و مسئولان دولتی، توضیح داد: ما باید دیوار بین مردم و دولت را از میان برداریم؛ مردم نسبت به نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نیازمند یک خانه تکانی است/ عرصه دولت مرد خودش را می خواهد

دولت نیازمند یک خانه تکانی است/ عرصه دولت مرد خودش را می خواهد