مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-14سياسي

محسن رضایی قصد کناره گیری ندارد


یکی از مسئولان ستاد انتخاباتی محسن رضایی به شایعات منتشر شده در مورد محسن رضایی واکنش نشان داد.

یکی از مسئولان ستاد محسن رضایی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، خبرسازی ها در خصوص درخواست مسئولیت از کاندیدایی خاص در قبال کناره گیری از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری توسط محسن رضایی را قویا تکذیب کرد.

وی با اشاره به سخنان منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان مبنی بر اینکه یک نامزد انتخاباتی به حجت الاسلام و المسلمین رییسی گفته با گرفتن مسئولیتی کنار می روم، اما آقای رییسی گفته است بعد از انتخابات در این زمینه تصمیم می گیرد و آن نامزد هم خشمگین شده اظهار کرد: برداشت بعضی رسانه ها و خبرسازی های جعلی در خصوص اینکه نامزد مورد نظر محسن رضایی بوده کذب محض است.

این عضو ستاد محسن رضایی افزود: محسن رضایی چه در زمان رقابت های انتخاباتی و چه در مقطع قبل از احراز صلاحیت ها هیچ جلسه و گفت و گویی در خصوص کناره گیری و مذاکره برای پذیرش مسئولیتی خاص با هیچ کدام از نامزد های انتخاباتی نداشته اند و اگر جلسه ای هم با شخصیت های سیاسی و مسئولان امر برگزار شده در راستای هم افزایی جبهه انقلاب و مباحث دیگری بوده است.

وی اضافه کرد: اینکه برخی افراد مسئول در گروه ها و احزاب سیاسی و رسانه ها با هدفی خاص و در راستای جانبداری از یک نامزد انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی قصد کناره گیری ندارد

محسن رضایی قصد کناره گیری ندارد