مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-14سياسي

قدرت کشورها بر مبنای هوش مصنوعی است/ دریافت نشان عالی روابط عمومی توسط فولاد مبارکه


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما نباید ساده گرایی و تنزل گرایی برای نسل پنجم فناوری داشته باشیم، امروز قدرت کشورها بر مبنای هوش مصنوعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید سعیدرضا عاملی در مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی اظهار کرد: نسل پنجم فناوری های جدید در کامپیوترها و موبایل ها ورود پیدا کرده است، همچنین بروز و ظهور هوش مصنوعی در بخش های مختلف به ویژه صنعت اثرگذار بوده است.

به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، زبان موفقیت و عدم موفقیت در روابط عمومی وجود دارد، در واقع روابط عمومی به نوعی منتهی به درک متقابل بوده و باید درک همگان را فراهم کند.

وی ادامه داد: روابط عمومی استفاده از دانش فناورانه بوده و یک صنعت است که تلاش می کند با استفاده از فناوری نوین به توسعه و اعتلای سازمان خود کمک کند.

عاملی با بیان این که ما از خلأ ندانستن و به حساب نیاوردن رنج می بریم، گفت: وجود اولویت ها و حساسیت های موجود منجر به خلأ می شود، اما در این میان روابط عمومی است که می تواند امکان و استمرار پایدار را به وجود بیاورد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در واقع آرمان روابط عمومی را می توان اینگونه تعریف کرد که تقویت حس عضویت همه ذینفعان و ارائه خدمت دوست داشتنی است، همچنین روابط عمومی یک پدیده ارتباطی الگوریتیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت کشورها بر مبنای هوش مصنوعی است/ دریافت نشان عالی روابط عمومی توسط فولاد مبارکه

قدرت کشورها بر مبنای هوش مصنوعی است/ دریافت نشان عالی روابط عمومی توسط فولاد مبارکه