مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-14سياسي

تکریم بانوان یا تحقیر و تخریب آن ها؟


گاهی اوقات دیده می شود یک کاندیدا می گوید که پنج یا 6 نفر از اعضای کابینه اش زن خواهند بود، آیا چنین گفته هایی تکریم بانوان است یا تحقیر و تخریب آن ها؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسمی، عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در همایش بزرگ بانوان کرامت ضمن تاکیید بر اینکه عده زیادی با سوءاستفاده از نام بانوان، دنبال جلب توجه آنان تا بر سکوی قدرت بایستند اظهار کرد: گاهی اوقات دیده می شود یک کاندیدا می گوید که پنج یا شش نفر از اعضای کابینه اش زن خواهند بود، آیا چنین گفته هایی تکریم بانوان است یا تحقیر و تخریب آن ها؟ وی افزود: این نوع سخن گفتن و ادبیات، نه تنها تکریم بانوان نیست بلکه توهین و تحقیر بانوان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر زن شایسته و توانمند باشد، چرا باید پنج یا 6 زن در کابینه باشند؟ هرچه بیشتر بهتر اما مشخص می شود که می خواهند با جامعه بانوان معامله کنند و به دنبال بده و بستان هستند.

ابوالقاسمی با اشاره به بیانات امام علی(ع) که کسی نمی تواند پرچم عدالت را بلند کند، مگر اینکه اهل معامله نباشد گفت: چنین اشخاصی به دنبال شایسته سالاری نیستند و این گفته ها بهانه ای برای جلب توجه بانوان و انجام معامله ای پشت پرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم بانوان یا تحقیر و تخریب آن ها؟

تکریم بانوان یا تحقیر و تخریب آن ها؟