مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-14سياسي

زاکانی: از هنر استفاده ابزاری می شود


زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید نوع نگاه به هنر تغییر کند گفت : متاسفانه از هنر استفاده ابزاری می شود نزدیک به انتخابات از هنرمندان استفاده کرده و فردای آن، - زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید نوع نگاه به هنر تغییر کند گفت : متاسفانه از هنر استفاده ابزاری می شود نزدیک به انتخابات از هنرمندان استفاده کرده و فردای آن، هنرمندان را فراموش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در برنامه رییس جمهور و جوانان از شبکه سه سیما اظهار کرد: وضعیت کنونی قابل قبول نیست ، امکانات و ظرفیت های بالقوه ای در ایران وجود دارد اما نتوانسته ایم از این ظرفیت ها استفاده کنیم که از جمله آن جوانان هستند.

وی در توضیح برنامه اش برای احیای بازار سرمایه اظهار کرد: بازار سرمایه امکانی را فراهم می کند که بتوان مشارکت جمعی پول و نقدینگی جامعه را به سمت تولید سوق داد.

تا قبل از تشکیل بورس، بانک ها میدان داری کرده و فراتر از وظیفه شان به پیمانکاری و سفته بازی مشغول بودند و بازار سیاه راه انداختند.

طبق یک تحقیقی بانک ها 57 درصد مانع رشد شده بودند تا اینکه بازار بورس شکل گرفت.

متاسفانه در اواخر سال 98 به دلیل دعوت بدون تعهد رییس جمهور به بازار سرمایه شرایط به گونه ای پیش رفت که هزینه های مردم از بین رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: از هنر استفاده ابزاری می شود

زاکانی: از هنر استفاده ابزاری می شود