مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-14فرهنگي

طرح بهارانه فروش کتاب تمدید شد/ فروش 2 میلیاردی کتاب


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تمدید طرح بهارانه فروش کتاب در استان خبر داد و گفت: این طرح تا 26 خردادماه در 114 کتابفروشی استان ادامه دارد.

- به گزارش، یوسف امینی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پاتوق کتاب زیرگذر بوستان ملت مشهد با اشاره به اجرای طرح بهارانه فروش کتاب، اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از 17 خردادماه در 114 کتابفروشی خراسان رضوی آغاز شده است که با 2 روز تمدید، تا 26 خرداد ماه جاری ادامه دارد.

وی، یکی از تأثیرات طرح فصلی فروش بهارانه کتاب را افزایش اعتبارات فرهنگی استان برشمرد و افزود: همچنین این طرح دسترسی آسان مردم به کتاب با قیمت مناسب را نیز فراهم کرده است تا افراد با رفت وآمد کمتر، بتوانند کتاب های مطلوب خود را از طریق برخط و یا مراجعه به کتابفروشی ها خریداری کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ضرورت تدوین و ارائه طرح های جدید در حوزه نشر و خرید کتاب برای نسل جوان، ادامه داد: در این راستا، باید متناسب با اقتضائات و نیازهای روز، به نیاز این نسل پاسخ داد که خوشبختانه تاکنون اجرای طرح های فصلی خرید کتاب به این موضوع کمک بسیاری کرده است.

وی با بیان این که در طرح فروش بهارانه کتاب در استان، 46 هزار و 349 جلد کتاب به ارزش بیش از دو میلیارد و 200 میلیون تومان به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهارانه فروش کتاب تمدید شد/ فروش 2 میلیاردی کتاب

طرح بهارانه فروش کتاب تمدید شد/ فروش 2 میلیاردی کتاب