مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-14سياسي

اختیارات شهرستانها باید افزایش یابد


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی توان فقط از مرکز برای شهرستانها تصمیم گیری کرد، بر لزوم افزایش اختیارات استانها و شهرستانهای کشور تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی توان فقط از مرکز برای شهرستانها تصمیم گیری کرد، بر لزوم افزایش اختیارات استانها و شهرستانهای کشور تاکید کرد.

علیرضا زاکانی که از طریق شبکه زاگرس با مردم کرمانشاه سخن می گفت، با سرنوشت ساز دانستن انتخابات پیش رو گفت: مردم باید بدانند که با انتخاب رییس جمهور عملا آینده خود و کشور را رقم می زنندT چرا که 85 درصد منابع کشور دست فردی به نام رییس جمهور است و همین امر به خوبی گویای اهمیت این جایگاه و ضرورت دقت در انتخاب چنین فردی دارد.

وی افزود: ایران برای پیشرفت چیزی کم ندارد.

مردم فهیم و آگاه، رهبری خوب، جوانان پرشور، زنان آگاه، نخبگان، اقدام و مذاهب و اینها همه سرمایه های کشور هستند، اما بی دقتی در انتخاب رییس جمهور موجب شده علی رغم این همه ظرفیت کشور امروز دچار فقر، فساد، تبعیض، تورم، مشکلات معیشتی، بیکاری و .

شود.

زاکانی گفت: راه حل تمام این مشکلات این است که مردم در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و به کسی رای بدهند که مدیر و مدبر بوده و اعتقاد به ظرفیت های داخلی داشته و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات شهرستانها باید افزایش یابد

اختیارات شهرستانها باید افزایش یابد