مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-14سياسي

تعصبات ذهنی افراد محدود مشخص، نباید بر زندگی مردم سایه شوم بیندازد


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه نمی دهم افرادی که یاد گرفته اند به مردم زور بگویند، خارج از حدود خود حرفی بزنند چون تعصبات ذهنی افراد محدود مشخص نباید بر زندگی مردم سایه شوم بیندازد.

- ایسنا/خراسان رضوی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه نمی دهم افرادی که یاد گرفته اند به مردم زور بگویند، خارج از حدود خود حرفی بزنند چون تعصبات ذهنی افراد محدود مشخص نباید بر زندگی مردم سایه شوم بیندازد.

محسن مهرعلیزاده امروز در برنامه گفت وگو با مردم خراسان رضوی که از شبکه استانی پخش شد، با اشاره به برنامه های خود اظهار کرد: به سال های بین 76 تا 80 غبطه می خورم که 4 سال خدمت گذار مردم خراسان و پابوس امام رضا(ع) بودم.

یادم نمی رود که از ساعت 7 تا 23 در دفتر کار خود فعالیت می کردم و پس از آن برای زیارت، نیم ساعت به محضر امام رضا(ع) می رفتم و از ایشان مدد می خواستم تا بتوانم خدمت گذار خوبی برای مردم خراسان باشم.

خدا را شکر می کنم که در آن 4 سال توفیق خدمت به مردم خراسان را داشتم، امام رضا(ع) به من کمک کرد و مردم همکاری کردند.

وی افزود: ایجاد ایران خودرو خراسان در دیزباد نیشابور و همچنین راه اندازی و توسعه معادن سنگان خواف و فولاد نیشابور را با همکاری مردم خراسان انجام دادیم و راه آهنی به طول 780 کیلومتر بین مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعصبات ذهنی افراد محدود مشخص، نباید بر زندگی مردم سایه شوم بیندازد

تعصبات ذهنی افراد محدود مشخص، نباید بر زندگی مردم سایه شوم بیندازد