مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-14سياسي

لزوم احیای هنرستان ها و توجه به مهارت آموزی


با هدف بررسی وضعیت کنونی هنرستان ها، چرایی عدم جذابیت رشته های فنی و حرفه ای، چگونگی دستیابی به مدل مطلوب کسب مهارت، نقش هنرستان ها در اقتصاد کشور و پشتیبانی از تولید و لزوم توجه دولت آینده به این بخش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، امروز یکی از جدی ترین نیازهای جامعه، اشتغال و یادگیری مهارت های مختلف توسط جوانان برای دست و پا کردن یک کسب و کار است.

باید دانست که اگر معضل بیکاری به حد اعلا برسد و برای حل آن راه چاره ای اندیشیده نشود سبب پدیدآمدن آسیب های اجتماعی و فرهنگی و حتی بحران های امنیتی خواهد شد.

اکنون نیز در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هر هفت کاندیدا وعده هایی را جهت برطرف کردن مشکل بیکاری بیان می کنند اما نباید از نگاه ریشه ای به این عرصه غافل شد.

در همین راستا و با هدف بررسی وضعیت کنونی هنرستان ها، چرایی عدم جذابیت رشته های فنی و حرفه ای، چگونگی دستیابی به مدل مطلوب کسب مهارت، نقش هنرستان ها در اقتصاد کشور و پشتیبانی از تولید و لزوم توجه دولت آینده به این بخش، نشست مجازی احیای هنرستان ها به همت بسیج دانشجویی پردیس شهیدمطهری دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

عباس بیات ، رییس گروه برنامه ریزی آموزش های فنی و حرفه ای گفت: دغدغه برگزاری نشست توسط دانشگاهی که تخصص آن مربوط به هنرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای هنرستان ها و توجه به مهارت آموزی

لزوم احیای هنرستان ها و توجه به مهارت آموزی