مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-14سياسي

لزوم اتمام ساخت ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد در سال جاری


استاندار خراسان شمالی با اشاره به کمبودهای استان در زیرساخت های مختلف، گفت: فرآیند ساخت ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد باید تا انتهای سال جاری به اتمام برسد.

- ، محمد علی شجاعی عصر دو شنبه در جلسه بررسی مشکلات دانشگاه کوثر بجنورد که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری باید فرآیند ساخت ساختمان دانشگاه کوثر به اتمام برسد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: موضوع تخصیص زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای احداث ساختمان دانشگاه فرهنگیان تا 48 ساعت آینده تعیین تکلیف شود.

وی کمبود خوابگاه دانشجویی را از مشکلات مهم حوزه آموزش عالی استان دانست و افزود: باید با یک تصمیم کلی کشوری مشکل کمبود خوابگاه دانشجویی تعیین تکلیف شود تا با جهش در ساخت خوابگاه های دانشجویی دغدغه خانواده ها برطرف شود.

شجاعی تصریح کرد: برای ورود بخش خصوصی جهت ساخت خوابگاه های دانشجویی باید مشوق ها و مزایای قانونی پیش بینی شود.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: آموزش باید مهارتی، تخصصی و متناسب با نیازهای منطقه باشد و در این راستا خواستار تطبیق رشته های مراکز دانشگاهی استان متناسب با ظرفیت ها و داشته های استان هستیم.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده مبنی بر جابجایی دانشگاه اشراق به مرکز شهر، گفت: این ساختمان ها با بودجه کشور ساخته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتمام ساخت ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد در سال جاری

لزوم اتمام ساخت ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد در سال جاری