مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-14سياسي

بانوان برای افزایش مشارکت در انتخابات پای کار بیایند


بانوان برای افزایش مشارکت در انتخابات پای کار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قمی بعد از ظهر امروز در جشن روز دختر که در جریان سفر وی به استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دختران و زنان انسان های مهمی در معادلات عالم هستند، این افراد سرنوشت جوامع انسانی را تعیین می کنند.

وی با بیان اینکه تربیت و انسان سازی کار زنان است، افزود: با توجه به اهمیت فردا و تربیت و انسان سازی، زنان دارای اهمیت بوده و تاریخ بیانگر اهمیت زن و نقش آن در جامعه و پیشرفت کاروان جامعه بشری است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هرچقدر که زندگی مهم است بانوان در جامعه مهم هستند، زیرا که معنویت، اخلاق و خلاقیت همگی در وجود زن بوده و خداوند اساساً زن را مظهر لطافت، مهربانی و عاطفه آفریده است.

قمی با بیان اینکه زنان علاوه بر صفات فوق، دارای شجاعت و نماد غیرت هستند، گفت: این غیرت در تاریخ کرمانشاه به وضوح دیده می شود، البته این موضوع در تمامی مکاتب وجود داشته اما در مکتب حضرت امام خمینی (ره) دلایل متعددی برای جدی گرفتن خانم ها وجود دارد.

وی ادامه داد: نقش هایی که از خانم ها خواسته شده جای دیگری نیست و این جایگاه ویژه زن در مکتب امام خمینی (ره) برگرفته از مکتب اسلام بوده و ریشه دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان برای افزایش مشارکت در انتخابات پای کار بیایند

بانوان برای افزایش مشارکت در انتخابات پای کار بیایند