مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-14سياسي

زاکانی در واکنش به اظهارات روحانی: یا واقعیت ها را نمی بینید یا نمی خواهید ببینید


رییس جمهور فعلی بارها اعلام کرده است همه چیز خوب است؛ باید به چنین کسی بگوییم یا واقعیت ها را نمی بینید یا نمی خواهید ببینید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ادامه داد: امکان حل مشکلات کشور با حضور مردم در پای صندوق های رأی فراهم است.

نگاه دولت من به داخل است وی افزود: دولت فعلی فکر کرده است که از طریق خارج می تواند مشکلات داخل را حل کند و تحریم یک استراتژی دقیق و انتخاب شده از طرف آمریکاست برای برخورد با ملت رشید ایران و ما که نباید از دشمن انتظار مهربانی و گذشت داشته باشیم.

زاکانی اضافه کرد: دولت من این نگاه را تغییر خواهد داد به این صورت که ما در داخل کشور باید به ظرفیت های خود تکیه کنیم و از آن ها پلی بسازیم برای رشد و پیشرفت و رفع مشکلات مردم.

وی توضیح داد: باید توانمندی های داخلی را اصل قرار دهیم و از تمام پتانسیل های منطقه و جهان از جهت سرآمدی ایران عزیز استفاده کنیم.

دولتم دنبال اقدام و اصلاح است نه حرف و شعار نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت من، دولت اقدام و اصلاح است نه دولت حرف و شعار، عنوان کرد: با اقدام دقیق و اصلاح امور ما مسیری را انتخاب می کنم که ظرفیت های داخلی شکوفا شود.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور به دنبال آن هستیم که با عقلانیت، معنویت، عدالت و خلاقیت زمینه تحقق افتخارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی در واکنش به اظهارات روحانی: یا واقعیت ها را نمی بینید یا نمی خواهید ببینید

زاکانی در واکنش به اظهارات روحانی: یا واقعیت ها را نمی بینید یا نمی خواهید ببینید