مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-14سياسي

مبارزه با مفاسد اولویت دولت «اقدام و اصلاح» است/ دولت باید پاسخگو باشد و چالاک


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دو دهه تجربه مبارزه با مفاسد را دارم، نباید ضعیف کشی کرد بلکه باید ریشه فساد را خشکاند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، داشت از همین رو اولین کاری که بنده انجام خواهم داد تغییر نگاه کلی است به نحوی که با تکیه بر ظرفیت های بی شمار داخل کشور و بهره گیری از این ظرفیت ها پلی برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم قرار خواهم ساخت.

وی با تأکید بر اینکه با مشکلات موجود نباید انتظار داشت حال و رمقی برای مردم باقی بماند چراکه مردم در فشار هستند بنابراین باید رویکرد را تغییر داد و طرحی نو در انداخت یادآور شد: باید توانمندی های داخل را اصل قرار دهیم و از همه پتانسیل های منطقه و جهان برای سرآمدی ایران بهره ببریم.

زاکانی اضافه کرد: دولت بنده دولت اقدام و اصلاح است نه دولت حرف و شعار از همین رو با اقدام فکورانه و دقیق و اصلاح امور  مسیری را انتخاب می کنیم که ظرفیت های داخلی به  ظهور و بروز برسد.

وی با بیان اینکه با عقلانیت و عدالت و خلاقیت زمینه تحقق افتخارها و کسب حداکثری از استقلال برای کشور و آزادی برای ملت را به ارمغان آوریم ادامه داد: جمهوری اسلامی باید متضمن آزادی، استقلال، عدالت و معنویت باشد تا ایران قوی و پیشرفته را در منطقه و جهان سرآمد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مفاسد اولویت دولت «اقدام و اصلاح» است/ دولت باید پاسخگو باشد و چالاک

مبارزه با مفاسد اولویت دولت «اقدام و اصلاح» است/ دولت باید پاسخگو باشد و چالاک