مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-14سياسي

بازگشت 88 زندانی جرائم غیر عمد در روز میلاد امام رضا(ع) به آغوش خانواده


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، از آزادی 88 زندانی جرائم غیر عمد در قالب طرح «یا ضامن آهو» هم زمان با سالروز میلاد حضرت رضا(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمد توکلی با تشریح برنامه های معاونت اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت اظهار کرد: همه ساله خدمه و خادمیاران با هماهنگی ستاد دیه استان در قالب طرح یا ضامن آهو پرونده های زندانیانی که به دلایل غیر عمد در زندان به سر می برند و توان پرداخت دیه را ندارند بررسی و با رایزنی ضمن حفظ حقوق شاکیان، زمینه آزادی آنان را فراهم می آورند.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی افزود: امسال هم هم زمان با سالروز میلاد حضرت رضا(ع) 88 زندانی جرائم غیر عمد به کانون گرم خانواده های خود بازخواهند گشت.

وی یکی دیگر از ویژه برنامه های مهم این معاونت در دهه کرامت را طرح یا معین الضعفاء ویژه تشرف سالمندان و توان یابان ذکر کرد و ادامه داد: زائران سالمندان و توان یاب همه روزه در این ایام علاوه بر زیارت مرقد مطهر و کسب فیوضات معنوی از برنامه های فرهنگی و مذهبی این آستان کبریایی بهره مند می شود.

گلباران روضه منوره در روز میلاد توکلی در ادامه ابراز کرد: صبح روز میلاد حضرت رضا(ع) و از ساعت 8 صبح علاوه بر گلباران مضجع شریف رضوی، آیین تعویض پوش ضریح مطهر نیز انجام خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 88 زندانی جرائم غیر عمد در روز میلاد امام رضا(ع) به آغوش خانواده

بازگشت 88 زندانی جرائم غیر عمد در روز میلاد امام رضا(ع) به آغوش خانواده