مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-14سياسي

ایجاد قطب های اقتصادی در استان ها با دولت اقدام و تحول


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مهم ترین رویکردهای دولت اقدام و تحول، ایجاد قطب های اقتصادی در استان ها است.

- کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد ایجاد قطب های اقتصادی در استان ها با دولت اقدام و تحول ایسنا/زنجان کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مهم ترین رویکردهای دولت اقدام و تحول، ایجاد قطب های اقتصادی در استان ها است.

محسن رضایی عصر امروز (24 خردادماه) در گفت وگو با مردم استان زنجان که از شبکه استانی اشراق پخش شد، با بیان اینکه سرزمین ایران، بهترین قطعه عالم بوده و طبیعتی دارد که گویی جهان کوچکی در این خطه از کره زمین شکل گرفته است، افزود: این سرزمین اقوام و قبیله های سرشار از غرور داشته و همان طور که هر صدفی را با گوهرش می توان شناخت، ایران را نیز باید با ایران شناخت.

وی با یادآوری اینکه هنر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی این بود که با کمک گرفتن از روحیه عشق به وطن و اسلام، همه ایرانی ها را دور هم جمع کردند تا ما دوباره یکی شده و روی قامت خود بایستیم، تصریح کرد: اما متاسفانه سیاست های نادرست دولت ها در طول چند دهه اخیر باعث شد که این توانایی عظیم در برابر مشکلات احساس ناتوانی کند، به همین خاطر دوباره می خواهیم با دولتی نو بر روی پای خود بایستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قطب های اقتصادی در استان ها با دولت اقدام و تحول

ایجاد قطب های اقتصادی در استان ها با دولت اقدام و تحول