مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-14اقتصادي

پتانسیل بالای ایران برای استفاده از منابع تجدیدپذیر


استفاده از سوخت های فسیلی و تولید گازها در منطقه و به خصوص ایران بالا است اما این کشور پتانسیل بالایی برای استفاده از منابع تجدیدپذیر دارد.

- نماینده دفتر یونسکو تهران گفت: استفاده از سوخت های فسیلی و تولید گازها در منطقه و به خصوص ایران بالا است اما این کشور پتانسیل بالایی برای استفاده از منابع تجدیدپذیر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سواتان سوتکوفسکی امروز در آیین پایانی نخستین جشنواره منطقه ای فیلم های صدثانیه ای آب و انرژی که در تهران برگزار شد، اظهار کرد: طی 50 سال اخیر، جمعیت انسانی بیش از دو برابر شده و استخراج مواد در تولید انرژی اصلی و غذا با افزایش سه برابر، اقتصاد جهانی با افزایش 5 برابر و تجارت جهانی نیز با افزایش 10 برابری روبه رو شده است.

وی افزود: هم چنین در طی این مدت، استفاده از منابع با تقاضای فزاینده ناشی از نوآوری ها و دستاوردها در تولید کالاها و محصولات و بازاریابی و افزایش مطالبات مصرف کنندگان برخوردارتر جامعه روبرو شده است.

وی با اشاره به افزایش چندین برابری جمعیت جهان تا 30 سال آتی، اظهار کرد: تولید انرژی در دهه های آتی تا حدود 50 درصد افزایش یافته و با افزایش تقاضا برای منابع، پتانسیل بالقوه ای برای تشکیل وضعیت نامناسب منابع طبیعی ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل بالای ایران برای استفاده از منابع تجدیدپذیر

پتانسیل بالای ایران برای استفاده از منابع تجدیدپذیر