مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-14سياسي

دعوت 4 عالم برجسته اهل تسنن از مردم برای مشارکت در انتخابات


ضرورت و لزوم شرکت همگانی مردم در انتخابات و تاثیرات غیرقابل انکار آن در عرصه داخلی و بین المللی، علمای اهل سنت را بر آن داشته است تا در اظهاراتی جداگانه از همه مردم و بخصوص هموطنان اهل سنتمان برای مشارکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند.

- ضرورت و لزوم شرکت همگانی مردم در انتخابات و تاثیرات غیرقابل انکار آن در عرصه داخلی و بین المللی، علمای اهل سنت را بر آن داشته است تا در اظهاراتی جداگانه از همه مردم و بخصوص هموطنان اهل سنتمان برای مشارکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در نظام جمهوری اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست، نظامی که بنیان گذار آن همواره بر نقش و رای مردم در تمامی عرصه ها تاکید فراوان داشته و جمله معروف میزان رای ملت است از امام خمینی(ره) گواهی بر ضرورت آن است.

چیزی تا انتخابات ریاست جمهوری 1400 باقی نمانده است و در این روزهای باقی مانده تعدادی از شخصیت های تاثیرگذار اهل سنت در اظهاراتی مختلف مردم را به حضور در انتخابات به عنوان وظیفه دین و شرعی شان دعوت کردند.

مصلحت کشور حضور حداکثری در انتخابات است ماموستا ملا قادر قادری، مصلحت دین و کشور را در حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست که موجب مایوس شدن دشمن می شود و گفت: مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 4 عالم برجسته اهل تسنن از مردم برای مشارکت در انتخابات

دعوت 4 عالم برجسته اهل تسنن از مردم برای مشارکت در انتخابات