مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-14سياسي

بازدید رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور از پالایشگاه ایرانول


معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور به همراه رییس انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران از پالایشگاه روغن سازی ایرانول بازدید و روند رشد و توسعه این شرکت را قابل تقدیر دانست و بر ادامه این روند تاکید کرد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، در این بازدید دکتر تابش، ضمن ابراز رضایت از روند اقدامات انجام شده گفت: حضور دکتر زارع پور اشکذری در سمت مدیر عامل شرکت نفت ایرانول مغتنم است و با توجه به سوابق ارزنده ایشان نگاه مثبتی در بازار روانکار نسبت به این برند با سابقه بوجود آمده است.

وی  افزود: ما تلاش داریم در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است بتوانیم با حمایت همه جانبه وتمام قد از تولید کنندگان صنعت روانکار کشور در امر خطیر تولید، جهش قابل قبولی داشته باشیم.

  وی در ادامه افزود: تولید باکیفیت بهترین گزینه برای رعایت حقوق مصرف کننده است و ما شاهدیم که پرسنل این شرکت با سابقه چگونه در راستای این امر مهم قدم برمی دارند.

  همچنین در این جلسه هم اندیشی، مدیران و معاونان ایرانول نسبت به بررسی و ارائه راهکارهایی در خصوص افزایش تولید و عرضه روغن موتور در بازار پرداختند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور از پالایشگاه ایرانول

بازدید رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور از پالایشگاه ایرانول