مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-14سياسي

فصل همراهی با «سیاست های کلان» و «تثبیت ساختار جدید» آستان قدس است


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدارهای جداگانه با مدیران این آستان مقدس بر اهمیت اجرایی شدن سند سیاست های کلان آستان قدس رضوی در حوزه های مختلف تأکید و یکی از مهمترین اقدامات سال جاری را تدوین برنامه های تحولی و ایجاد هم افزایی بیشتر برای تحقق این سند اعلام کرد.

- فصل همراهی با سیاست های کلان و تثبیت ساختار جدید آستان قدس است ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدارهای جداگانه با مدیران این آستان مقدس بر اهمیت اجرایی شدن سند سیاست های کلان آستان قدس رضوی در حوزه های مختلف تأکید و یکی از مهمترین اقدامات سال جاری را تدوین برنامه های تحولی و ایجاد هم افزایی بیشتر برای تحقق این سند اعلام کرد.

مالک رحمتی طی نشستی که با شورای معاونان مدیریت عالی حرم مطهر رضوی داشت، گفت: بزرگترین افتخار ما خدمت به امام رضا(ع) و خادمی زائران این امام همام است که امیدواریم بتوانیم خدمتی ماندگار، با اخلاص و با برکت ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ایجاد ساختار جدید و تدوین سیاست های کلان دو اقدام بزرگی بوده که طی دو سال در این آستان مقدس انجام گرفته است، ادامه داد: اکنون فصل ثمردهی و همراهی با آن است، از این رو در سال جاری نیازمند تحول برنامه ای و نیروی انسانی هستیم تا بتوانیم به اهداف و مأموریت هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل همراهی با «سیاست های کلان» و «تثبیت ساختار جدید» آستان قدس است

فصل همراهی با «سیاست های کلان» و «تثبیت ساختار جدید» آستان قدس است