مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-14دانش

مؤسسه استنادی علوم و دانشگاه آزاد در مسیر تعاملات گسترده ملی و بین المللی


در نشست مشترک موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی موضوع همکاری های گسترده ملی و بین المللی این دو نهاد و امضای تفاهم نامه سه جانبه با آسایهل مورد بررسی قرار گرفت.

- در نشست مشترک موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی موضوع همکاری های گسترده ملی و بین المللی این دو نهاد و امضای تفاهم نامه سه جانبه با آسایهل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو عملیاتی سازی تفاهم نامه امضا شده بین ISC و دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف برگزاری چندین کارگاه مختلف ملی و بین المللی در حوزه نشریات و رتبه بندی دانشگاه ها برای دانشگاه های آسایهل و واحدهای دانشگاه های آزاد اسلامی و همچنین پیگیری امضای تفاهم نامه سه جانبه بین ISC، دانشگاه آزاد و آسایهل برگزار شد.

دکتر محمدجواد دهقانی، رییس موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در این نشست، پیگیری و عملیاتی سازی تفاهم نامه ها را بسیار لازم و ضروری برشمرد تا بتوان از نتایج آن گام های موثری به منظور اهداف علمی در سطح جامعه برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسه استنادی علوم و دانشگاه آزاد در مسیر تعاملات گسترده ملی و بین المللی

مؤسسه استنادی علوم و دانشگاه آزاد در مسیر تعاملات گسترده ملی و بین المللی