مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-14سياسي

توسعه امامزاده سید عباس بجنورد حاصل نگاهی بزرگ به توسعه استان است


کلنگ زنی پروژه توسعه امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد ماحصل نگاهی بزرگ و توسعه گرایانه برای استان خراسان شمالی است.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: کلنگ زنی پروژه توسعه امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد ماحصل نگاهی بزرگ و توسعه گرایانه برای استان خراسان شمالی است.

محمد علی شجاعی در آیین کلنگ زنی مجموعه مذهبی، فرهنگی و تاریخی امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) که 24 خرداد ماه در بجنورد انجام شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم در استان می کنیم معنی آن این است که باید چنین پروژه ها و اقداماتی در این استان انجام شود.

وی تاکید کرد: ما باید شرایطی را ایجاد می کردیم که همه احساس کنند استان خراسان شمالی محل کار است و همین باعث شد که بتوانیم تمامی دستگاه های ملی و استانی را پای کار آورده تا برای اجرای این پروژه با یکدیگر همکاری کنند.

شهری در دل شهر بجنورد شجاعی تاکید کرد: این پروژه یک شهر در دل شهر بجنورد است و تمامی موارد لازم برای خدمات دهی به مسافران و رفع نیازهای مردم در آن دیده شده است.

وی به دشوار بودن جمع کردن سازمان ها برای انجام این کار اشاره کرد و گفت: به رغم تمام سختی هایی که در این مسیر کشیدیم سازمان های مربوط به پایه کار آمدند، این پروژه ابتدا قرار بود صر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه امامزاده سید عباس بجنورد حاصل نگاهی بزرگ به توسعه استان است

توسعه امامزاده سید عباس بجنورد حاصل نگاهی بزرگ به توسعه استان است