مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-14سياسي

حمایت از سرمایه گذاران، لازمه ی توسعه کشور است


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش گردشگری، گفت: حمایت از سرمایه گذاران، لازمه ی توسعه کشور است، - ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش گردشگری، گفت: حمایت از سرمایه گذاران، لازمه ی توسعه کشور است،سرمایه گذاران در بخش گردشگری باید تحت حمایت همه جانبه از سوی تمامی دستگاه ها و نهادها قرار گیرند.

علی اصغر مونسان روز دوشنبه در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی و خدماتی هلیا و پارک آبی در تبریز، با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه، گفت: طی سفر دو روزه به تبریز، پروژه های خوبی افتتاح شد که برخی از آن ها از جمله موزه ی مطبوعات آذربایجان و بزرگ ترین پارک آبی تبریز در کشور جزو اولین ها بود.

وی افزود: در شرایط فعلی اقتصادی، افرادی هستند که سرمایه ی خود را برای تامین رفاه و شادی مردم به کار می گیرند و این امر بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

وی با بیان این که سیستم بروکراسی زاید در اعطای مجوزهای لازم به سرمایه گذاران در بخش گردشگری کار را سخت کرده است، بیان کرد: متاسفانه این سیستم، کار را برای سرمایه گذاران بسیار سخت کرده و اینکه برای احداث این مجموعه از 22 نهاد باید مجوز گرفت، جای تاسف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران، لازمه ی توسعه کشور است

حمایت از سرمایه گذاران، لازمه ی توسعه کشور است