مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-14سياسي

دشمن با تمام قوا برای ناامیدی مردم تلاش می کند/ رسانه ها امیدآفرینی کند


دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم ما را بی انگیزه کند، رسانه ها می توانند در پاسخ دشمن انگیزه و امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، سعید احمدی فر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت جایگاه مطبوعات خطاب به خبرنگاران و رسانه ها اظهار کرد: ما واقعاً جایگاه خبرنگاران را ارج می نهیم، دستگاه قضایی نیازمند مطبوعات است.

وی با بیان اینکه بسیاری از اطلاعات دستگاه قضا هیچ گاه خوب نبوده و نیست گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم ما را بی انگیزه کند، رسانه ها می توانند در پاسخ دشمن انگیزه و امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: ما باید مردم را امیدوار کنیم و بگوییم انتخابات یک تکلیف است که سرنوشت خود را تعیین کنند.

احمدی فر با گریزی به خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: نظام انقلاب اسلامی ایران منحصر به فرد است، وقتی به تحولات منطقه ای نگاه می کنیم و مشکلاتی را در این کشورها می بینیم باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم.

وی با بیان اینکه نقش روشنگری و قوی را در دنیا داریم گفت: نقش مطبوعات در این مهم بسیار موثر است و دستگاه قضا در کنار شماست  .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تمام قوا برای ناامیدی مردم تلاش می کند/ رسانه ها امیدآفرینی کند

دشمن با تمام قوا برای ناامیدی مردم تلاش می کند/ رسانه ها امیدآفرینی کند