مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-14اقتصادي

توضیح وزیر نفت درباره جزییات نامه یک نهاد نظارتی


یکی از دستگاه های نظارتی نامه ای نوشته است اگر پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت را راه بیندازید شما را به دادگاه می بریم، زود آن را متوقف کنید زیرا دانشگاه و پژوهشگاه نفت دارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره جوانگرایی صحبت کردند اما وقتی می خواهیم کاری را به جوان محول کنیم عده ای حمله می کنند و می گویند باید سابقه داشته باشد، با سابقه که کارآفرینی، خلاقیت، تحول درست نمی شود! داشتن روحیه خلاق، تحول و تغییر بسیار مهم است.

شما را به دادگاه می بریم وزیر نفت با یادآوری اینکه در سال هایی که در نفت حضور داشتم برای توسعه فناوری مجموعه ای از کارها را انجام دادم، اظهار کرد: مهم ترین مسئله نگرش مدیریتی است که چطور فناوری و توسعه آن را می بینید.

ما در نخستین گام برای توسعه فناوری در صنعت نفت با دانشگاه معتبر همانند صنعتی شریف، شیراز و … مذاکره کردیم تا رشته بالادستی صنعت نفت را که اصل موضوع در آن افزایش تولید مبتنی بر افزایش بازیافت است توسعه دهند، اکنون در بخش آموزش مشکلی وجود ندارد و نیروهای خوبی تربیت شده‎ اند.

زنگنه گام بعدی در توسعه فناوری در صنعت نفت را توجه به ظرفیت های عملیاتی برشمرد و ادامه داد: فعال شدن مهندسان مشاور، سازندگان، تأسیس شرکت پیمانکاری عمومی (GC)، شرکت های اکتشاف و تولید نتیجه توجه به ظرفیت های عملیاتی است که جزو دارایی فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزیر نفت درباره جزییات نامه یک نهاد نظارتی

توضیح وزیر نفت درباره جزییات نامه یک نهاد نظارتی