مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:002021-06-14سياسي

نشست گروه 7 و حقایق نظام سرمایه داری


نشست هفت کشور صنعتی دنیا که روز گذشته در انگلیس به کار خود پایان داد با تصمیمات و ادعاهایی همراه بود که بیش از هر چیز حقایق نظام سرمایه داری را فاش می کند.

- منجر خواهد شد.

این رفتار مجریان نظام سرمایه داری سندی آشکار بر ماهیت لیبرالیستی و کاسب کارانه نظام سرمایه داری است که در آن، جان انسان ها هیچ ارزشی نداشته و صرفا منافع اقتصادی و برتری جهانی اش را پیگیری می نماید و در این راه حاضر به نسل کشی در اقصی نقاط جهان هستند.

دوم آنکه گروه 7 در حالی ادعای اقدام برای حل بحران اقتصادی جهانی را سر می دهد که در حوزه اقتصادی نیز تصمیمات قابل تاملی در نشست گروه 7 اتخاذ شده است.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا در دومین روز از نشست سران صنعتی جهان موسوم به گروه 7 طرحی 40 تریلیون دلاری برای مقابله با قدرت رو به رشد چین در جهان پیشنهاد داد.

این اقدام نشان می دهد که ادعای تجارت آزاد و اقتصاد برای همه، صرفا شعاری از سوی نظام سرمایه داری برای استعمار و سلطه بر سایر کشورهاست چنانکه آنها پذیرنده استقلال و جهانی شدن اقتصاد سایر کشورها نیستند و صرفا مفهوم تجارت آزاد از نظر آنها یعنی کسب منافع برای آنها.

تا زمانی که سلطه گری و منفعت طلبی نظام سرمایه داری محقق شود تجارت آزاد قابل پذیرش است و در غیر این صورت با هر استقلال و توسعه و تجارت اقتصادی که ورای خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست گروه 7 و حقایق نظام سرمایه داری

نشست گروه 7 و حقایق نظام سرمایه داری