مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-14سياسي

حل مشکلات جامعه مستلزم مشارکت حداکثری در انتخابات است


حل مشکلات جامعه مستلزم مشارکت حداکثری در انتخابات است.

- ، محمد قمی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دهه کرامت و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات 1400، اظهار کرد: عملکرد دولت فعلی انگیزه حضور در انتخابات را از مردم گرفته از طرفی صدا و سیما هم در این مدت کاری برای مجاب کردن مردم برای حضور در انتخابات نکرده است.

وی افزود: قشر روحانی، طلبه، هیئتی، علما و ائمه جمعه با غیرتی که روی حرف های رهبری و انقلاب اسلامی دارند نمی توانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و برای بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات تلاش نکنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مناظرات تأثیری در بالا بردن آمار میزان مشارکت در انتخابات نداشت، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در هفته آخر مانده به انتخابات حلقه های میانی و جریان فرهنگی همت مضاعف خود را برای بالا بردن میزان مشارکت بکار گیرند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ابتدا به متنفذین و سپس به مردم برای دعوت جامعه به حضور در انتخابات تاکید کردند و از حلقه میانی و جریان فرهنگی و مذهبی خواستند که واسطه دعوت مردم به حضور در انتخابات باشند.

قمی گفت: مشارکت نیاز جامعه است و گره های جامعه جز با سر کار آمدن دولتی قوی با پشتوانه قوی حل نخواهد شد، هر چقدر هم که فرد انتخاب شده اصلح باشد حل مشکلات بزرگ بدون حمایت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات جامعه مستلزم مشارکت حداکثری در انتخابات است

حل مشکلات جامعه مستلزم مشارکت حداکثری در انتخابات است