مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-14اقتصادي

ورزش جزیره کیش باید به دوران طلایی خود بازگردد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره وجود هیات امنای قدرتمند در موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش این ظرفیت را فرصت خوبی برای تقویت ابعاد ورزشی کیش عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا مهمترین عامل ایجاد مشکلاتی در تاسیسات سالن ها برشمرد و گفت: این اماکن ورزشی به دلیل بی توجهی در نوع نگهداری با مشکلاتی مواجه شد و می بایست با توجه به کاربری گردشگری کیش و ارتباط آن ورزش به سطوح مطلوبی ارتقا یابد.

آهنگران با اشاره به استقبال خوب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای فعالسازی برخی اماکن ورزشی افزود: با توجه به اینکه ما در سازمان منطقه آزاد کیش به لحاظ ملی موظف به همکاری و تامین اعتبار لازم برای بازسازی، بهسازی و نگهداری این اماکن با کمک بخش خصوصی هستیم، این امر در جلسه امروز شورای معاونان سازمان منطقه آزاد کیش نیز مطرح شد تا با کمک سرمایه گذاران با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

وی در پایان با اشاره به مدیریت خوب و وجود هیات امنای قدرتمند در موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، بر ارتقاء کیفیت اماکن ورزشی برای بازگشت به دوران طلایی خود تاکید کرد.

عزیزاله فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در خصوص راه اندازی مرکز آموزش و استعداد یابی ورزش منطقه آزاد کیش گفت: با حمایت های دکتر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این مجموعه با اعتباری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش جزیره کیش باید به دوران طلایی خود بازگردد

ورزش جزیره کیش باید به دوران طلایی خود بازگردد